torstai 27. helmikuuta 2014

Paljon paljon syrämmiä!!

Kuva otettu 12.03.2011

Kun aamulla herään,
Mä tuntee voin sen
Tää on kaunis päivä, mä oon
onnellinen

Sama mulle vaik satais
Taivas ois pilvinen
Tää on kaunis päivä,
mä oon sopivasti onnellinen

Me puhutaan tai ollaan hiljaa
Meil on helppo olla kahdestaan
Meil on tää juttu joka kestää
Ja nuoret sydämet jotka tyky-tyky-
tykyttää
-Robin-

 Tää biisi tuli aamulla radiosta kun ajelin töihin ja tulin vaan jotenki niin hyvälle tuulelle. Oli pakko jakaa tää hyvä olo kaikille! <3
Vaikka vähän flunssa painaakin päälle ja Jimpan kanssakin mennään TAAS tänään lääkäriin. 

Mutta tänään illalla tulee ihana "pyörremyrsky kolmikko" (KLIK) yökylään, eli mukavaa puuhaa tiedossa! :) Huomenna pidän yhden talvilomapäivän, saa hieman pidemmän viikonlopun. Loput talvilomasta pidetäänkin sitten vasta toukokuussa.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, oikein mukavaa torstaipäivää kaikille!!! <3

9 kommenttia:

  1. Ai jai ku ihana postaus, mullaki tuli hyvä mieli, että hyvi Nanne onnistuit ilua jakamaan! <3 Mukavaa loppuviikkuaki!

    VastaaPoista
  2. Hyvä fiilis tuli tännekin <3 Ihanaa työpäivää ja mukavaa huomista lomapäivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Ihana kuulla että olen onnistunut tarttumaan hyvää mieltä <3

      Poista
  3. Heippa taas. Jäin miettimään Jimin virallista nimeä ja kaivoin meijän edellisen koiran paperit esiin. Hän oli svarzekoks guando, jos oikein ymmärrän niin saman kennelin kasvatteja. Meijän iso poika ehti täyttää 6 vuotta kun ilmeisesti halvausoireet iski ja samantien tehtiin päätös että pojan on parempi nukahtaa iki-uneen. Siitä tulee huhtikuussa jo 2 vuotta, silti vielä päivittäin ajatuksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, samasta kennelistä ovat! :) Täytyykin käydä tutkiskelemassa että löytyisikö jopa yhteisiä sukulaisia pojilla.
      Ja kyllä se suru on minullakin kova, kun joskus joudun tuosta rakkauspakkauksesta luopumaan.... :( Onneksi olen kuitenkin nyt saanut viettää hänen kanssaan jo 9 ihanaa vuotta. Ja toivottavasti muutamia olisi vielä jäljellä! <3

      Poista
  4. Kisut ♥ Mikä ihana kuva! Ja on tuo Jimi sitten komia koira. Oikein ylvään näköinen herrasmies :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kisut tykkäävät käyttää hyväksi toisen lämpöä nukkumaan mennessä! :)
      Ja Jimi on aika ylväs herrasmies, tuntee ja tietää oman arvonsa! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)