maanantai 3. helmikuuta 2014

Messuilemassa

Blogi on taas ollut pienen hiljaisuuden vallassa. Syynä se, että torstaiaamusta sunnuntai-iltaan asumukseni on ollut Helsingin Messukeskus. Välillä täytyy niitä töitäkin tehdä että saa kaikki harrastukset maksettua, ja nyt oli taas sen työntäyteisen viikonlopun vuoro! :)


Messukeskuksessa oli siis Moottoripyörämessut 2014. Eipä tullut messuilta paljon muuta nähtyä kuin se oma osasto. Mutta niinhän se yleensä tuppaa näillä työreissuilla olemaan.
Meidän firmalla oli messuilla taas tosi iso osasto, mutta sain koko viikonlopun olla töissä kenkäosastolla. Ja voin sanoa, että vielä viime yönäkin tuli myytyä muutamat parit kenkiä! :)


Neljän erittäin työntäyteisen päivän jälkeen on kyllä aika väsy olo. Mutta sillä ajatuksella jaksaa, että lähdetään isännän kanssa torstai-iltana laivalle! Ihan parasta! <3

4 kommenttia:

  1. Mun poika oli kavereidensa kanssa messuilla sunnuntaina ja sanoi että oli ollut tosi paljon porukkaa!
    Mukavaa ja rentouttavaa reissua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä porukkaa riitti. Lauantai oli kyllä yllättäen taas se kaikista suurin hulinapäivä.
      Kiitos! :) Saatiin tämä reissu tosiaan häälahjaksi ja hääpäivästä saakka olen kovin odottanut että koska se helmikuu oikein tulee.... :)

      Poista
  2. Mä olen asunut Salossa 8 vuotta ja sillon tuli aika usein ajettua Somerolle ihan Leather heavenin takia :D Mulla on vieläkin Somerolla ystäviä. Forssan picnickissä olen (kuulemma) käynyt siitä asti kun niitä on järjestetty, vieläkin käydään joka vuosi, sitä ei voi jättää ikinä kyllä väiin! Mulla on itsellä ollut harrastejenkki jo 12 vuotta. Meidän isältä olen geeneissä saanut tämänkin hullutuksen ja onneksi oma aviomies on yhtä hullu! Saadaan yhdessä harrastaa :) Tulipa paljastettua itsestä netissä kaikkea... ihan kaikkea mitä haluisin kertoa, en uskalla tänne naputella, mutta tämän blogin kautta tiedän sun kasvot niin voin tulla juttelemaan vaikka tän kesän picknickissä ;D
    Ps. Meidänkin hääpäivä on helmikuussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, ihanaa, kiva tietää että blogiani lukee joku toinenkin jenkkiautoihin hurahtanut!! :) Samoin, minä olen tainnut saada kipinän jo äidinmaidosta.
      Tule ihmeessä juttelemaan jos minut jossakin bongaat!! Luulenpa että keväällä ja kesällä tulee töiden merkeissä kierrettyä monet messut ja tapahtumat!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)